torsdag 3. juni 2010

Velkomen Hortensia




I dag har eg hatt vitjing av min personlege hageekspert. Ho hjalp meg og plante Hortensiaen eg kjøpte i går og gav meg gode råd.
Klippa frå store norske :

hortensia, , planteslekt i hortensiafamilien med 80 arter i Amerika og Øst-Asia. For det meste busker som har motsatte blad og store, rike blomsterstander. Disse har to slags blomster, fruktbare, som er små og uanselige, og større sterile med store, fargede begerblad.

Noen arter dyrkes som prydplanter, især stuehortensia, H. macrophylla, med store, kuleformede blomsterstander som består nesten utelukkende av sterile, store, lyserøde blomster, som varer lenge. Blomstene blir blå i sur jord. Syrinhortensia, H. paniculata, fra Japan brukes som prydbusk i hager, med 30 cm lange, pyramideformede, hvite blomstersamlinger. Klatrehortensia, H. anomelassp.petiolaris, har klatrende, rotslående grener og passer godt til å dekke murer o.l. I Norge toppfryser den i innlandet.

For dei som vil ha litt fakta om blomane.

Hortensian fekk leike saman med den blålilla Rododendronen, sjå berre bilete til høgre.

http://www.nrk.no/hage/?action=Plant&plantId=4554#action=Search&searchText=hortensia&startRowIndex=0&propertyValues=&inputValues=




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar