tirsdag 1. juni 2010

Tok dei for mykje Møllers tran??

2 kommentarer:

  1. Så artig at du er flink med hage Hanna, jeg suuuger på det må jeg innrømme.
    Skulle ønske meg ei naturtomt med slik skogbunn det er i furuskog trur jeg...
    Om fingrene mine er lysegrønne så er det nok stempelsverte...
    Blomsterdreperen, der har du meg =0p

    Velstelte hager er jo så vakkert og koselig å se på (såå ikke kikk inn i min hage)
    Klæm =0)

    SvarSlett
  2. Hehe, morsomt at du kom med en kommentar Gunn Hege. Eg er nybegynnar men det er fryktelig morsomt å sjå at det spirer og gror. Dette med hage er opp til kvar enkelt. Ein gjer kva ein vil ut av det.
    Eg trur det vert mykje bileter og lite tekst i bloggen min.... fordi eg ikkje har noko særleg kunnskapar om plantane....
    Takk igjen for at du leste.

    SvarSlett